Platforma internetowej sprzedaży B2B to serwis dla zarejestrowanych Klientów Megabajt Sp. z o.o., w którym można 24h na dobę, bezpośrednio składać zamówienia, tworzyć koszyki zakupowe, przeglądać pełną ofertę asortymentową i cenową.
Platforma b2b.megabajt.com.pl to również miejsce, w którym na bieżąco informujemy o promocjach oraz nowościach produktowych. Bądź na bieżąco, kupuj on-line!
Aby uzyskać login i hasło wystarczy wypełnić w naszym systemie rejestracji do sklepu internetowego dwa pola, które pozwolą stwierdzić, czy Twoja firma jest zarejestrowana w naszej bazie klientów.
W zakresie analizy należności oraz polityki kredytowej współpracujemy z renomowanymi ubezpieczycielami (Ergo Hestia, KUKE, Euler Hermes oraz Atradius), którzy analizują zdolność kredytową oraz finansową naszych Klientów, przyznając im indywidualne limity kredytowe.
Wnioskując o przyznanie limitu kredytowego w Megabajt, Klient wyraża zgodę na analizę tego wniosku przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe oraz raportowanie przez Megabajt do tejże firmy należności, realizowanych w ramach przyznanego limitu.
Aby zgłosić uszkodzony towar, należy zalogować się w serwisie http://rma.megabajt.com.pl i przejść do zakładki „serwis – nowe zgłoszenie”. Po zakończeniu procesu rejestracji towaru system wygeneruje numer RMA. Numer ten należy umieścić w widocznym miejscu na paczce. Zalecamy, aby do tego celu użyć wygenerowanego dokumentu RMA wraz z danymi adresowymi.
Wszelkie dodatkowe pytania związane z systemem RMA prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy, wybierając SERWIS w zakładce lub kontaktować się z pomocą techniczną pod numerem tel. (22) 380 72 92,
Godziny pracy serwisu: od poniedziałku do piątku, godz. 9.00 – 16.00
Adres serwisu www ze sterownikami: http://pub.megabajt.com.pl